در این پست از وبسایت امیردانلود اپلیکیشن چتیمیتی را قرار داده ایم چند سال قبل وقتی هنوز user room های نرم افزار یاهو مسنجر بسته نشده بودند بازار چت های عمومی و اتاق های گپ و گفت و گوی ساخته شده توسط کاربران گرم بود . اما مدتی نگذشت که اتاق های چت و در اصطلاح یوزر روم ها به طور کامل بسته شد ! اگر تا به امروز دنبال نرم افزاری با قابلیت ایجاد چت روم برای سیستم عامل آندروید بوده اید ما به شما نرم افزار Chatimity را معرفی می کنیم.

Chatimity با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید.

 

 

همچنین در برنامه Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

این برنامه یک امتیاز خوبی (با نام “nice points”) به هر کاربر می‌دهد. اگر کاربری بد صحبت کند، جلویش گرفته می‌شود و اگر از کلمات زشت در اتاق‌های عمومی استفاده کند، امتیاز منفی می‌گیرد. به خاطر همین مسائل کاربران دوست دارند که بهتر رفتار کنند.

 
تغییرات نسخه جدید برنامه Chatimity اندروید :

1– لوگوی جدید
2– رابط کاربر کاملا جدید
3– رنگ های جدید
4– مدالها جدید و زیبا
5– بهبود عملکرد
6– تاخیر کاهش می یابد
7– و ...

 

لینک دانلود : دانلود