در این پست از وبسایت نسخه ویندوز و کامپیوتر نرم افزار چت frim را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به وسیله آن میتوانید با دیگر دوستان خود به چت بپردازید اپلیکیشنی برای ارتباط با دوستان از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط MoCo Media منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد پلی ارتباطی بین شما و دوستان قدیمی، امکان آشنایی با دوستان جدید ساکن در اطراف محل زندگیتان را نیز فراهم میکند. تاکنون بیش از 20 میلیون کاربر به اپلیکیشن و یا به عبارتی صحیحتر به شبکه اجتماعی Frim پیوسته اند که البته این آمار لحظه به لحظه پیشرفت کرده و بر تعداد کاربران افزوده میشود.

 

 

 

این نرم افزار بسیار کاربردی میباشد و سرعت بسیار بالایی در در اشتراک گذاری عکسها و فایل های شما با دیگر دوستانتان دارد و براحتی میتوانید استفاده کنید کار با این اپلیکیشن به واسط رابط کاربری ساده آن بسیار آسانست؛ کافیست همانند اکثر برنامه های پیام رسان در Frim ثبت نام نموده و با اضافه نمودن یک عکس مورد علاقه پروفایل خود را ایجاد کنید. بعد از اینکار شما قادر خواهید بود به جستجو در بین دوستان بپردازید و در صورت نیاز با آنها گفتگو نمایید. نکته جالب توجه اینکه اگر کسی از پروفایل شما بازدید نمود این امر از طریق نوتیفیکیشن به اطلاعتان خواهد رسید. چنانچه شخصی هم برای شما ایجاد مزاحمت نمود میتوانید وی را بلاک کنید.

Frim یک مسنجر رایگان با بیش از 20 میلیون کاربر برای سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می کند تا با افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند به چت و گفتگو بپردازید.

ویژگی های نرم افزار Frim برای کامپیوتر :

– امکان بلاک کردن افراد

– دارا بودن شکلک های جذاب و زیبا

– امکان استفاده از بلندگو برای جلب توجه کاربران دیگر

– امکان ارسال هدیه برای دوستان خود

– و بسیاری ویژگی های جالب دیگر

– و ...

لینک دانلود : دانلود