دانلود بازی انگری بردز برای کامپیوتر. دانلود نسخه جدید Angry Birds Go برای کامپیوتر. دانلود بازی برای کامپیوتر. دانلود بازی انگری بردز, دانلود بازی Angry Birds Go. دانلود بازی انکری بردز ماشینی برای لپ تاپ .دانلود بازی انکری بردز ماشینی برای لپ تاپ کامپیوتر ویندوز ۷ ۸ xp .دانلود Angry Birds Go برای لپ تاپ.دانلود Angry Birds Go برای کامپیوتر ویندوز ۷ ۸ xp . دانلود بازی کامپیوتر.دانلود بازی لپ تاپ, دانلود بازی و نرم افزار لپ تاپ. download games for laptop pc

 

 

بله همانطور که کمپانی بازیسازی ریو مدت ها پیش اعلام کرده بود که روز ۱۱ دسامبر یعنی ۲۰ آذر ۱۳۹۲ بازی جدید و فوق العاده زیبای خود با نام Angry Birds Go! را روانه ی بازار خواهد کرد ؛ به نوعی به قول خودش وفا کرد و چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن بازی انگری بیرد گو در پلی استوری برای کاربران بودیم! بله این بار پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند ؛ در این بازی شما قادر خواهید بود که با هر پرنده ای مایلید وارد مسابقاتی شگفت انگیز و لذت بخش شوید.نسخه اندروید این بازی با استقبالبی ننظری روبه رو بود به همین دلیل در این پست از وبسایت امیردانلود برای شما کاربران عزیز نسخه ویندوزی این بازی را قرار داده ایم تا بتوانید این بازی را بر روی کامپیوتر و لپ تاپ خود اجرا کنید.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Go کامپیوتر :

* مسابقات مختلف در جاده های متنوع !

* در دسترس بودن قدرت های ویژه برای از جاده خارج رقیبان

* بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن توسط شما

* امکان ارتقای ماشین خود با کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

جاده های پر خطر، رقبای موذی و بدجنس، و قدرت های ویژه برای پشت سر گذاشتن خطرات و موانع بازی Angry Birds Go! همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی پرندگان عصبانی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند! هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی، آن را با یک کلیک دریافت نمایید..

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.rovio.angrybirdsgo را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

– بازی را اجرا کنید .

 

لینک دانلود : دانلود