دانلود رایگان برنامه کیف مدارک . دانلود رایگان برنامه های پولی کافه بازار. دانلود برنامه مدرک ساز . دانلود برنامه های اندروید. دانلود نرم افزار های اندروید . دانلود برنامه کاربردی اندروید . دانلود برنامه کیف مدرک و مدرک ساز . دانلود برنامه . دانلود مدرک ساز

 

 

 

 

تا حالا چند بار پیش اومده که مثلا شماره سریال شناسنامتون را برای تکمیل فرمی نیاز داشتید ولی به شناسنامه دسترسی نداشتید؟
پس از ارائه موفق برنامه "کارت بانک" که با استقبال شما عزیزان روبرو شد و توانست به فروش بیش از 15,000 نسخه برسد و با توجه به پیشنهاد کاربران، تصمیم به ساخت این برنامه گرفتیم.
در این برنامه شما می توانید تمامی اطلاعات مدارک(کارت ملی، شناسنامه و ...) مربوط به خودتون و یا اطرافیانتون را ثبت کنید.
تعدادی مدرک به صورت پیش ساخته در برنامه وجود دارد (مثل کارت ملی و ....) ولی شما با استفاده از موتور مدرک ساز می توانید هر نوع مدرکی که خواستید در برنامه ایجاد کنید و یا مدارک موجود را ویرایش کنید و فیلدهای جدید اضافه یا کم کنید.
شما میتوانید علاوه بر ثبت اطلاعات برای هر مدرک، یک یا چند عکس ضمیمه کنید تا زمانی که نیاز به کپی از مدرکی داشتید، با استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری، از مدرکتون بدون نیاز به اصل آن کپی بگیرید.
همچنین امکان ثبت اطلاعات و عکس "کارت ویزیت" هم به برنامه اضافه شده است تا مجبور نباشید کارت ویزیتهایی که ممکن است نیاز داشته باشید را در کیف پول خود نگه دارید.
امکان ثبت اطلاعات و رمز عبور حسابهای کاربری نیز در برنامه وجود دارد.
قابلیت ارسال مشخصات مدرک از طریق پیامک و ایمیل و ... هم قرار داده شده است.
و از همه مهمتر، میتوانید برای برنامه رمز عبور قرار دهید تا از مدارک خود محافظت کنید.
امکان گرفتن فایل پشتیبان نیز در برنامه قرار داده شده تا دیگر نگران از دست دادن اطلاعات مدراکتون نباشید.

 


در حال حاضر امکان ثبت مدارک زیر در برنامه وجود دارد ولی شما می توانید از طریق گزینه مدرک ساز در برنامه، هر مدرکی که خواستید به برنامه اضافه کنید و یا به مدارک موجود فیلد اضافه یا کم کنید و یا ترتیب فیلدها را عوض کنید.
کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت بانکی، کارت عضویت، کارت پایان خدمت، کارت ماشین، کارت دانشجویی، کارت پرسنلی، کارت ویزیت و حساب کاربری.

دوستان دقت کنید که در صفحه مدرک ساز شما در اصل الگوی مدرک و اینکه چه فیلدهایی باید داشته باشه را مشخص می کنید و پس از ذخیره و انتشار آن، در صفحه اصلی برنامه میتونید از اون مدرکی که طراحی کردید، نمونه مدرک جدید به تعداد نامحدود ایجاد کنید.

با توجه به درخواست تعدادی از کاربران مبنی بر امکان ثبت کارت بانکی در برنامه، این امکان به برنامه اضافه شد.
اگرچه پیش از تولید برنامه "کیف مدارک" و با توجه به گستردگی عملیات مربوط به کارت های بانکی (مانند موجودی، پرداخت قبض و مدیریت تراکنش و ....) برنامه دیگری با نام "کارت بانک" تولید شده است که تقریبا جوابگوی تمامی نیازهای مرتبط با کارتهای بانکی می باشد.
در صورتی که تمایل به مدیریت پیشرفته کارتهای بانکی و محافظت از تراکنشهای بانکی خود را دارید، ما به شما "کارت بانک" را پیشنهاد می دهیم.


توضیحات دسترسی:
دریافت پیام‌های نوشتاری (پیامک) : در صورتی که رمز عبور برنامه را فراموش کردید، می توانید با ارسال پیامک حاوی متن DocWallet#DisablePassword از شماره ای که در برنامه تعریف کرده اید، رمز عبور را غیر فعال کنید.
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه : جهت ایجاد فایل پشتیبان در کارت حافظه
خواندن کارت حافظه : خواندن فایل پشتیبان و بازگرداندن
کنترل لرزش : جهت اعلان ثبت نظر

با توجه به اینکه این برنامه فاقد دسترسی اتصال به اینترنت و یا ارسال پیامک هست، نباید نگران امنیت آن باشید.

 

 

لینک دانلود : دانلود